Hjälp!
Det är 2 män som våldtar mig energimässigt och jag har fått nog av det. Jag behöver seriös hjälp att bli av med dem. Båda 2 vill ha sex med mig men jag har nekat dem för det känns inte rätt. De är äckliga och använder bla hypnos. Den ena är från cuba och använder santeria och eller brujeria. Han har gått på min mor för att hon är katolik och troende. Han har gått igenom hela mitt liv och använder sig av allt jag säger, gör skriver. Kunskaper klockslag. Jag hade enskild firma som massageterapeut och arbete intuitivt och blandade alla mina kunskaper för att hjälpa mina kunder, kroppsligt, själsligt och genom tidigare liv. Den andra använder geometric rolls, koppar och frekvenser som då egentligen är till för att rena och läka människor. Han använder dem för att programmera mig. och hypnos och har tagit hjälp av andra. De båda har använt fotografier på facebook och allt från internet och den ena har gång igenom alla fotoalbum min mor haft då hon tillbringat tid på sjukhus /boenden.
Jag har flyttat bytt mobil nummer och de förföljer mig hackar alla mina Mail, konton osv. Går igenom mina sopor tex. Min nyckel försvann där jag bodde innan och nu är den borta igen efter att en snickare som ska arbeta för stockholmshem hämtat en garderobsdörr. Jag har påmint Stockholmshem senast idag för det försvann i oktober.
Varje gång jag har bett om hjälp har den som utövat hjälpen inte sett eller upptäckt dessa svarta energier, jag ser dem båda två.
Jag behöver hjälp att bli av med det här innan jag tar livet av mig. För de vågar inte stå för vad de har gjort och gör och kommer aldrig våga erkänna det.
Jag bor i Stockholm och kämpar varje dag för att klara av den. Jag kan knappt äta och dricka vatten utan att de attackerar mig. Fick hjälp i somras och köpte allt och väntade på att de skulle komma men det har fortfarande inte skett så jag vet att det är någon av de här 2 mannen som blockerat det. Det är skitäckligt. Jag hade alla anteckningar från alla utbildningar och de använder allt det, speciellt limbiska systemet och de har även användt allt jag har skrivit för hand. På spanska, latin, lettiska, svenska och engelska. Jag hade även papper jag översatt från serbiska till engelska för ninjutsi och shiatsupunkter. De både helar och dödar.
Hjälp mig jag är så jävla trött på det. Jag vill inte leva.